.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واگذاری‌مدیریت شهرکهای صنعتی‌

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران درباره تحقیق و تفحص از شهرکهای صنعتی که یکی از موضوعات آن خصوصی شدن شهرک های صنعتی بود ، گفت: درارتباط با خصوصی شدن شهرک های صنعتی اشتباهی رخ داده بود چرا که شهرک های صنعتی دراستان چیزی رابرای واگذاری ندارند از همان اول هرچه که هست به صاحب سرمایه واگذار می شود که با توضیحات ارایه شده نمایندگان هم قانع شدند.

به گزارش شمال نیوز فخرالله مولایی درگفت و گو با خانه ملت، افزود: بحثی که اکنون مطرح است واگذاری مدیریت شهرکها دراستانها است که انجام می شود.

معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت افزود: از ۹۰۴ شهرک ۳۰۰ شهرک به بخش خصوصی  واگذار شده است و به صورت هیات امنایی اداره می شود، بنابراین آنچه که به عنوان واگذاری شرکتها داشته باشیم نداریم.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران  درادامه درباره فراهم نبودن زیرساختهای لازم دراین شهرک مانند آب و برق و گاز ، گفت:  دریک سری از شهرکها دربخش آب و دربرخی استانها دربخش برق مشکل داریم.

مولایی با اشاره به این که کمبود آب دربرخی استانها به شرایط اقلیمی آن برمی گردد، تصریح کرد: نهادهای خدمات رسان باید خدمات لازم را تا درب کارخانه های مستقر درشهرکهای صنعتی برسانند.

به گفته مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران وزارتخانه ها برای تحقق ماده ۱۵۸ قانون برنامه پنجم تلاش می کنند تا اهداف این ماده محقق شود.

گفتنی است درماده۱۵۸ـ قانون برنامه پنجم آمده است :در راستای حمایت از استقرار صنایع در شهرکها و نواحی صنعتی و رقابت‌پذیری تولیدات صنعتی و معدنی به دولت اجازه داده می‌شود در قالب بودجه‌های سنواتی کمکهای لازم به‌ شهرکها و نواحی صنعتی دولتی و غیردولتی به ویژه در امور تأمین راه، آب، برق، گاز و تلفن تا ورودی  واحدهای مستقر در این شهرکها را در مناطق انجام دهد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.